CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Wednesday, July 22, 2009

Sekali lagi aku di uji.... Ya Allah.......



dalam kepenatan menyiapkan tempahan shawl ribbon dan tempahan2 lain... tiba2 aku diuji lagi... Ya Allah... kali ni agak mengejutkan sebab aku memang x sangka.... rasa macam nak kejut suami, nk cerita apa yg berlaku, tp kesian pulak sbb dia da lena sangat... lagi pun skrg da pukul 2.03am... mmg waktu org tido pun... cuma aku je yg x tido.. sbb da dua bln rutin harian aku mcm ni... cuma hr ni aku penat sgt.. kaki pn asek cramp je.. perut pn mcm x brapa selesa... jadi, urusan menjahit shawl ribbon mmg aku x buat pn hr ni... esok je la... hmm... yg aku tau, aku nk amek wudhu' nk solat.. nk ngaji jap.. nk mohon ALLAH tenang kn aku n bg jalan terbaik utk selesaikan mslh ni........


3 comments:

lynadabesh said...

nape kaklong.....banyak2 bersabo???adakah "kawan2" yang dtg menguji??

puan punyer said...

sabar banyak2 yer...

Yaya said...

hmm....susah nak cakap...harap2 ALLAH bagi jalan...