CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Thursday, July 9, 2009

1 hari yang x berapa nak indah...

tatau nak cakap pe... tp semalam.. mmg satu hari yang mengecewakan.. memenatkan... kenapa la manusia ni susah nak berkongsi senang dengan kita yang baru nak bermula ni ye... entahla.. masing2 ada jawapan nya... apa2 pun, x rugi kalau kita berkongsi apa yang ada.. ALLAH akan limpahkan lagi rezeki pada kita.. tapi itula... kita je yang nampak macam tu... kalau orang tu tak nampak.. susah juga.. sampai bila2 pun akan terus macam ni... xpela.. yang penting sekarang.. dalam kepayahan ni.. aku usaha sendiri walaupun ada yang x suka atau x berapa suka... yang penting juga.. ALLAH tau niat kita....

YA ALLAH BANTU LAH HAMBA MU INI
AMIN


5 comments:

puan punyer said...

Kak long... sabar dugaan org meniaga tuh.... good luck k.. nk kongsi satu web mother yg bg review sumer cd yg dier guna try erk http://thehoneybunch.blogspot.com/. nampak cam akan ku beli jua cd sblm bln 10 neh... tp tgh belek membelek lagk hehehe

lynadabesh said...

sabar ye kaklong....xyah cr org2 yg cenggitu ek...chaiyok2...bile shawl i nak dapat ni????

Cupu said...

nape marah2 ni kak yaya
xbaik tok baby nnt
kak yaya relax tau
banyak2 bersabar dan berdoa
ok...muahkkss

jiwajasa said...

hehe... emonye!

perancangan tuhan sokmo yang terbaik la..

la tahzan , alom (sebenarnya nak eja 'along')

puan punyer said...

kak long kt sini........ harga yg sgt bagus utk dcuba http://medaimedai.blogspot.com/ CD oh CD