CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Thursday, July 30, 2009

Get Well Soon Sis!!!!



kesian kt adik ku yg baik hati ni... nk slmt kn GEMOK, sudahnya mcm ni jd nya... smpai demam dia... tu pn nasib bek da di bwk ke klinik n inject... semoga cepat sembuh... sorry la kak long x dpt nk balik tgk awk yg cedera tu :)

khas utk GEMOK ~ nanti kau!!

QARMILA dan GEMOK

12 comments:

kimimello_marshmello said...

owh tangan aku lah ye??? hahhaha.
kebas lagi ni. kat jari telunjuk da bengkak,
nak makan pun susah. tapi boleh maen gitar lagi
sbb gune ibu jari huhuhu.

jiwajasa said...

huyoo...ini adalah kes penderaan kanak2 yang serius!

dah macam kena cemeti laa..

gambo apa benda ni?
tangan? jari? betis? keropok lekor?
argh.. konfius pok rol!

apa pun, selamat sembuh!
byk2 doa ye..

puan punyer said...

saper nih kak long... sakitnya kene cakar ngan kucing

Yaya said...

huhuhuhu...tu tgn qarmila... akibat nk selamat kn kucing dia yg tgh wrestling dgn kucing lain..dia pulak yg kena cakar sbb kucing tu tepanjat msa misi penyelamatan tu kekeke...sian diaa...semoga cpt sembuh!!

puan punyer said...

qarmila rupanyer....... dier kan mmg syg sgt kucing..... siannnyer semoga cepat sembuh

kimimello_marshmello said...

ni bkn kropok leko le pok rol.
ni adalah tgn knn sy...kne cakar kucen. biase la, abi hurairah kn.keekekekekekek
kne inject je..tp bengkak x surut lg.jari telunjuk truk..dah mcm sosej goreng..gemuk.kekekke

anjut said...

laaa....kenapa tak panjat balik kat kucing tu?mesti sakit kan?bahay sungguh, mcm bela rimau.

niZa said...

uh, tgn kakcik eh?
ksiannye...wuuuuu
get well soon!

kimimello_marshmello said...

iye sayelah victim tersebut. saket. rasenye sampai ke tulang sumsum. da 3 hari gune tgn kiri, drpada tak kidal boleh gune due2 tangan.haahaha. pagi2 saket la. bedenyut je.
kalau tersentuh sket sampai mengalir air mata ku. *berdasarkan kisah betul mangsa*

Yaya said...

wawawwaa....glemer jap ko ye hehehe..sian, lg kesian mama da buang kak rap sekeluarga n loga juga huhuhuhu...da x meriah da umah kita... :(

kimimello_marshmello said...

tula. da tak harmoni. loga pun juge kene buang.
sian betul aku tak bg tapi bbh nak buang juge.
T__T sian miki takde kwn.

jiwajasa said...

q = catwomen!